çiçek yapımı

Göz kararı çektiğim zincirin üstüne bu şekilde kafesler yapıyorum. Çiçek büyük olsun isterseniz zinciri arttırırsınız. İpin kaılınlığına göre de sayı deyişiyor çünkü

Kafeslerin içini bu şekilde dolduruyorum. Direklerin üstüne sıkiğne gelecek şekilde ikili ve üçlü trayzan yaparak bombelik veriyorum. Bazı çiçeklerde bir yaprağı iki kafes boşluğu doldurcak şekilde geniş çalıştım.

Sonra da iğne ile dike dike kıvırıyorum. Kıvırma işlemini düz yüzü yukarı bakacak şekilde ya da alta dönük şekilde yapmanıza göre çiçeğin şekli deyişiyor.
Berelere ve fularlara yaptığım çiçeğin yapılışı bu şekilde oluyor. Umarım anlatabilmişimdir


Yorumlar

  1. bu konuda hıc yeteneklı olamadım:( ellerine saglık süper gorunuor hem renk hem model..gecmıs olsun dıleklern için de cok tskler...

    YanıtlaSil
  2. Güzel, kolay bir çiçek. Ben anladım:)

    YanıtlaSil
  3. çok iyi açıklamalı olmuş.emeğine sağlık.Ben bilmiyordum işime çok yarıcak teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. anlatımın anlaşılır olmasına seindim. İnsan bu çiçekleri yapa yapa yeni şeyler ortaya çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  5. Gördüm canım güzel olmuş..Benimde yaptığım böyle sen terten dikince bombe bombe görünmüş..çok beğendim eline sağlık..arkadaşlarada fikir olmuştur umarım..yeni kayıtlardakilerde pek güzel elceğizlerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder