Çok yoğunum bu aralar

Malum okullar açıldı. Biz yeni öğretim yılına hazırlanırken sadece Ada'yı düşünmüştük. Ada ikinci sınıfa gidiyor bu yıl. Okulun ilk günü müdüremiz Deniz'i sordu. Deniz 5 yaşında, istemedi diye bu yıl göndermeyecektik. Deneyin bir dediler. Önce binaya zorla soktuk. Sınıfı kapıdan görünce şöyle bir girdi içeri. ertesi gün yine gittik iyi gibi şimdi. Kırtayi malzemelerini falan da hallettik. Resmen iki tane okullu oğlum oldu.
Bizim okul bu yıl tam zamanlı oldu. Saban 09.00 öğlen 15.00 arası okulda çocuklar. 10.00'da Deniz'in kahvaltısını götürüyorum (her şey taze olsun diye sabahtan bırakmıyorum), 12.30'da Ada yemeğe geliyor. 13.40'da da Deniz'i alıp geliyorum. Allahtan okulum çok yakın. Bugün Ada'nın öğretmeni durumu geri olan bazı öğrencilere yardım etmemi rica etti. Ara da da onlara gideceğim. Artık elişlerine eskisi kadar vaktim kalmayacak. Bir de ikisini de okula gönderince rahat ederim diyordum. Evdeki hesap çarşıya uymadı

Yorumlar

  1. Benim emre de başladı 5 yaş gurubuyla, istekle ve hevesle gidiyor bakalım. İnşallah böyle sürer, ama gitmezse zorlamıycam, nasıl olsa seneye yine gidecek. Denizin okuluda hayırlı olsun şekerim. İki çocuğu birden okula göndermek zor oluyor hakkaten:) Bir ayağım devamlı okulda hep, seni anlayabiliyorum....

    YanıtlaSil
  2. Saol. Sana da kolayllıklar. Bizde şimdilik iyiyiz bakalım. İlk kapıdan girişimiz zor oldu sadece. Bugün bana neler yaptığını bile anlatıyor. İnat biraz ama. Bir yere oturmuş, değiştirmiyormuş. Bugün yüzlerini boyamışlar çocukların o istememiş. Bizim karışık bu arada sınıf. Zaten 11 çocuk var
    Öğretmenimiz iyi. Zaten onda bitiyor iş.

    YanıtlaSil
  3. yeni öğretim dönemi sizin aileye hayırlı olsun.. :)) deniz de başladı bence okul hayatında.. bir gitse iki gitmesede biraz mırın kırın etsede sonuçta başladı :))
    allah zihin açıklığı versin ada ve deniz'e..
    düzenin oturduktan sonra gene senin marifetli ellerin işbaşına geçer merak etme sen :))
    sevgi selamlar...

    YanıtlaSil
  4. Canım sana kolaylıklar diliyorumm.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Yeni öğretim yılınız hayırlı olsun, kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder