kutularrrr

Yukarıdaki kutunun amacı belli değil. Ne gözüme yayıntı olarak görünürse onu koyacağım. Aşağıdaki ise takı kutusu olacak, oldu hatta.

Yumurta kolisin Ada ve Deniz'den boyamasını rica ettim. Hem oyun olsun hem de onların katkısı olsun diye. Deniz çabuk sıkıldı. Nedense sevmiyor böyle işleri. Ada'nın boyadığı da aşağıda.

Ben renkleri beyenmeyince annemden aldığım ve hala duran badana boyası ile boyadım. Tümseklere de sulu boya ile akıtma yaptım. Çocuklaştım sanırım, hoşuma gitti böyle. Sonra da her bir göze kolyelerimi koydum. Karışmadan duracaklar.





Yorumlar

  1. çok güzel olmuşlar hele yumurtalığın dönüşümüne bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. selam canım.kutular çok cici olmuş.bende gelince iş arasına sıkıştırıp 2 kutu kapladım.
    malesef görüşemedik tatil umduğumdan yoğun geçti.emanetin hala zarfıyla duruyor.oraya kadar geldi geri döndü.hatta bucaya geldik.polis lojmanlarına bir arkadaşa.ylda aklıma geldi acaba yakınmıdır buraya diye.kısmet değilmiş demekki.çok öpüyorum canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. adadenizi canım ya 40 yıl düşünsem yumurta viyolünden takı kutusu yapmak aklıma gelmezdi aklınla bin yaşa valla ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. saol sesiber, bahar. Bahar aslında epeydir aklımdaydı yumurta işi de yapmıyordum.

    YanıtlaSil
  5. sevgili gönüldenele ben de çok üzüldüm. Polis lojmanları nerede bilmiyorum açıkcası. Kısmet değilmiş.

    YanıtlaSil
  6. tutkallayıp yapılınca daha sağlam oluyor;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder