Kendimi böyle anlatsam

Sevgili arkadaşlarım http://baharinelleri.blogspot.com/ ve http://celebi74-celebi74.blogspot.com/' e çok teşekkür ederim. Her ikisi de beni ödüle layık görmüşler. Ben 7 arkadaş seçmesem, kendini anlatmak isteyen tüm arkadaşlar anlatsa olur mu?

Peki ben.....
- Biraz fazla titizim sanırım. İki erkek çocuğu annesi olarak bu hayatımı zorlaştırıyor diyebilirim,
- Plansız şeyleri sevmem. Her zaman, en bsit şeyde bile aklımdan plan yaparım,
- Planlı olduğum için pratiğimdir. İşlerimi çok kolay bitiririm,
- El işlerini eskiden beri severim. Hatta üniversitedeyken terapi gibi bir dünya dantel yapmıştım. Şimdi nasıl yapmışım şaşıyorum,
- Çiçekleri çok severim. Her yerde çiçekler olsun hayır demem,
- Kaktüslere ayrıca aşığım,
- 10 yıl gazetecilik yapmama karşın (ki bırakana kadar mesleğimde iyiyydim) günlük hayatta iletişim sorunu çekerim. Fazla komşuluk ilişkileri olan biri olamadım

Ya işte böyle. İlk anda bunlar aklıma geldi. Sevgiler

Yorumlar

  1. Kısmende olsa seni tanımak güzeldi:))
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. gazetecilik yaptığını okudum, bende iletişim fakültesi mezunuyum. gazetecilik de yüksek lisans yaptım. halkla ilişkilerde çalıştım. meslektaşmışız.

    YanıtlaSil
  3. aaa ne güzel. Yapmıyorsun sanırım artık sen de. Ben 10 yıl çalıştım cumhuriyet gazetesinde. sonra bir anda bıraktım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder