tembel miyim ne?

Bunlar bizim evin önündeki kaldırımlar. Evi aldığımızda çöplük gibiydi. Temizledik, taşlarından arındırdık çiçek ve ağaç diktik.


Bu sıralar pek bir tembelim. Havalar o kadar boğucu ki hiç el işi yapasım yok. Aklımda bir dünya proje var ama icraat yok. Elimde kalan yünlerle bere örüyorum sadece. Biraz yapayım sonra değerlenecek bir şekilde. Daha dördüncüdeyim. Bu sıcakta örgü hiç üremiyor ama boş durmayayım diye bırakmıyorum onu.


Bu aralar bloğumun yenilenmeme nedenini yazıvereyim dedim. Sevgiyle kalın

Yorumlar

  1. Bazen işlere biraz mola vermek gerek. sağlık olsun. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor bence ama biraz daha renkli olabilir.
    Bazen herkese olur durmak ister, öylece hiç birşey yapmadan durmak. Tembellik değil bu. Belki de gerekli çünkü ara verince özlüyor insan ve tekrar başlayınca da inanılmaz şeyler çıkıyor ortaya. Biz bekliyoruz...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. öyle ds verdim ara valla. Ağırdan alıyorum işleri. Marifetli peri teşekkür ederim, bakalım neler çıkacak ortaya,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder