ilginç bir olay

Çoğumuzun çocuğu var. Bilirsiniz çocukların yaptıkları en büyük yaramazlıklardan biri burunlarına yabancı cisimleri sokmaktır. Ada'nın sınıfında yaşanan ilginç bir olayı anlatmak için yaptım bu girişi.
Ada'nın öğretmeni bir süredir bir öğrencisinin ne kadar kötü koktuğundan bahsediyordu. Gerçekten de çocukta ciddi bir koku vardı. En sonunda durumdan duyduğu rahatsızlığı aileye belirtince, aile çocuğu hekime götürmüş. Yaklaşık 4.5 ay önce çocuğun annesi elyafla bir iş yapıyormuş. Çocuk bu elyafın bir parçasını burnuna sokup çıkartarak oynuyormuş. Bir parça burunda kalmış. Tabiki farkedilmemiş. Zamanla yara oluşmuş burun akıntısı falan oluyormuş sıklıkla ama anlaşılmamış. O elyaf parçası burnun içinde iltihap yapmış orası da kokmaya başlamış ve artık çocuğun arkadaşları tarafından bile rencide edecek hale gelmiş. Düşünün...
Geçen hafta içinde o elyaf çekilince durum düzelmiş. Allahtan beyne gidip ciddi bir durum yaratmamış. Ama ben daha önce böyle bir vaka duymadım ve ilginç geldi. Sizlerin de bilgisi olsun diye yazmak istedim.

Yorumlar

  1. Çocukların olduğu yerde çok dikkat etmek lazım
    Evet gerçekten çok ilginç anne baba kokuyu farketmemişmi?

    YanıtlaSil
  2. bende sana duyduğum bir olatı anlatayım ablamın arkadaşının çocuğu sürekli rahatsızlanıyor doktora götürüp geliyorlar koku gitmiyor ameliyat için filim çekiliyor bir şey gözüküyor anlaşılmıyor çocuk ameliyat edilince bakılıyor ki çocuk burnuna fasulye kaçırmış fasulye çimlenmeye başlamış doktorlar anne şok olmuş çocuk ameliyattan sonra düzelmiş....yaa bu çocuklardan her şey beklenir çok uzun yazdım artık kusuruma bakma sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. anneler gününüz kutlu olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. yelda öğretmenin anlattığına göre farketmişler. sağlık ocağına götürmüşler ama anlaşılmamış. yinede derinden inçcelemeyi düşünmeliydiler

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim neşeli günler. tüm annelerinki kutlu olsun

    YanıtlaSil
  6. ne demek saniye. bilgi edinmek maksat. çocuklarıımz var sonuçta. Ben burna kaçan birşeyin koku yapacağını bilmezdim. Bu olayların hepsi kulağımıza küpe. Gün gelir lazım olur

    YanıtlaSil
  7. ay ne feci bi durum yaa..çocuk işte.yıllar önce komşumun kızıda hani teyp kasetlerinin minicik vidaları olur ya.onu sokmuş burnuna.karabiber koklatıp hapşurmasını sağladık hemen.sonra doğru doktora.Allah tan böyle bişey olmadı.çok şükür yine atlatmışlar.
    ******

    ellerinize bayıldım bu arada.harika olmuş hepsi.

    YanıtlaSil
  8. haklısın gönüldenele. çocukların ne zaman napaağı belli olmuyor. Bazen gözlerim fazla mı üzerlerinde diyorum ama işte kadının yanında olmuş olay ama ne bilsin bir parçanın içinde kaldığını. Bir de kokunun neden olduğu dışlama var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder